sang setia

Thursday, September 13, 2012

 

aku manusia setia
tidak tega menduakan mana-mana
tidak rela untuk memecah janji setia

aku manusia setia
tidak mampu menidakkan kata
tidak ku dambakan kasih setia

aku manusia setia
pegang dslr tak pegang lain dah
pegang lain, campak dslr merata

aku manusia setia
akhirnyaa aku mampu tidak setia
main kayu 4 sudah biasa
tapi takmauuu naa takmauuu

pfftttt. perenggan 3 dan 4 tu memang  menyimpang bagai nak beri lempang. kbai :D

#rindu geng meroyan. hampa webcam tak ajak aku. tacing sampai bilabila!! *tak tahan nak gelak kihkihkih*
#yang pasti, jangan lupa setia pada Pencipta (:

19 comments:

nami said...

meriah :D

syakey said...

tang mana meriah? haha

Fiza Suhaimi said...

kalau dah pegang yang lain, sila kasi dslr tu dkt fiza. heheh :D

syakey said...

hahah. idea yg bernasss tu fiza :P

si robot comel said...

wah syakey :O

syakey said...

robot comelss,jangan terkezutt. bakat terpendam ni :P

nami said...

meriah la berpuitis sakan..
haha..
tp tak tahan men kayu 4..
kayu ape cik syakey men?

syakey said...

kayu lidi, kayu batang penyapu, kayu balak, kayu kayan. kuikuikui

Myra Abdullah said...

ambooii syakey =)

hihi

anamizu kaito said...

hamboihhhh part "kayu 4" tu x thn tu..hehehe

cimöt said...

hamboihhhhhh...sang setia...

azalia hjsalleh said...

campak dslr?
eeeeeeeeeeee sampai hati!!

Yousof said...

Tak sampai hati nak beri lempang, aku bagi senyuman je ok! ;)


aku manusia setia
Ingin setia, bukan sekadar di mulut sahaja.



Setia pada Pencipta! IsnyaAllah.

Faaein Talip Roy said...

yup.. setia pada Pencipta itu harus utama..

baru nak cakap jiwang..

baca perenggan 3.. start dah menyimpang bagai.. hahahaha..

tapi oklah tu.. maksud setianya sampai.. huhuhu..

syakey said...

myra: amboii amboii amboii :D

ana: tu ada mksud tu ;)

cimot: saja nak overrr gituu XD

lya: haha rilekss lahh dslr kebal :P

yousoff: insyaAllah :)

sis faaein: hihi. tk penah lg jiwa jiwa ni ;)

Syazwan Che Deraman said...

:)

nitnot said...

hamboi menjiwangs. ya, setia yang dia atas itu yang utama

hassy chan said...

betul3..
kne setia pada Pencipta hehehehe

Amanina said...

hehe..ini lah syakey :)