ramadhan day one two three four!

Monday, July 23, 2012

alhamdulillah. bertemu sudah kita dengan penghulu segala bulan.:')


have u set ur goals for this ramadhan? hopefully u have one. and try ur best to achieve it! insyaAllah :)

sepatutnya bercinta dengan al-quran bukan waktu bulan ramadhan saja. tp okey lah kalau ada yang menambahkan helaian muka surat utk ramadhan kali ni. :)
 
make a lot of dua'. because only Allah can grant any wishes. but dua's made may not be granted ASAP, but it will surely be granted. BELIEVE in that. :)
 
sangatlah common bila first and second week aje masjid penuh. dah hujung ramadhan tinggal sebaris je. kita yang sepeluh hari terakhir tu la yg nak di kejar dan perlu di kerah untuk lebih banyak ibadah. ye dak?

credits goes to brotherhood arts. bestnya kalau kreatip macam ni. 

16 comments:

onie said...

selamat berpuasa syakey :D

syakey said...

onie! slamat puasa jugak :) dgr kata kau cedera cedera weh. tak sempat nk blogwalking. nk p blog kau jap. ape cerrrr. get well soon weh!

Laila Mahfol said...

Wish you a happy blessed month of Ramadhan, Syakey :)

atiqah said...

salam ramadhan syakey.. siapa doodle kartun tuu sangatla comel..

anamizu kaito said...

syakey slmt b'puasa! :)


hemm tu lah kalo la kreatip camtu =P







Luv,
cik ana

Nazrul Ashraff said...

comel la semua kartun ni.

ღKekunangpelangiღ said...

Haha. biasalah tu, awal-awal ja orang semangat. Tengok solat yang wajib sudah lah, kalau penuh dua baris pun, set-set veteran ja. Memang aneh la kalau muda-mudi yang ramai pi masjid. :P

ღKekunangpelangiღ said...

Haha. biasalah tu, awal-awal ja orang semangat. Tengok solat yang wajib sudah lah, kalau penuh dua baris pun, set-set veteran ja. Memang aneh la kalau muda-mudi yang ramai pi masjid. :P

Juno said...

kenapalah comel sangat kartun2 ni. Tapi last spoil, ada misai. ee berbulu je rasa.

keli menari said...

syakey!selamat berRamadhan! ^^
Last2 tu orang kejar kuih raya,baju raya..hehe.

nami said...

:)
mcm nie lah yg terbaik :)
teruskan lah

azalia hjsalleh said...

insyallah =))

aimie amalina said...

heee
syakey pong kretip ma ;)

alhamdulillah, pengisian yg omei lagi tertarik

hee

slmt berpuasa syg ;)

wani ezryl * said...

selamat menyambut ramadhan! :)

Yousof said...

Yeah!! kita boleh!

Kat tempat aku hari kedua dan nampak dah penyusutan orang tu.. Malam pertama motor bersepah-sepah..

Mungkin ramai yang solat sendiri kat rumah..





Comel nak pengsan hasil kerja brotherhood arts ni kan!

Comel dan santai, insyaAllah mesejnya sampai.. ;)

farhana said...

comel giler kartun ni.!! nice sharing