so far today (:

Wednesday, June 27, 2012


awan paris kembali biru! alhamdulillah. (:

eating pizza like a boss
(this is why i don't prefer pizza hut, masak pizza tak consistent -__-)

ni snap secara profesional, tak tengok viewfinder pon. haha. itu pasal badan takda tapi style jugak :D

kucing kat rumah tak photogenic mcm aku nak buat macam mana kan. (HAHA)

okeyy sambung baca buku. bahhbaiii.

15 comments:

ezne ezureen rashid said...

kesian salah kucing pulak hahaha

syakey said...

hihi. saja,kesian kucing omeyy tak bersalah. :D

eyjalukman said...

kucing tu tersangatlah comel . haha muka mcm terkejut je kna tgkap gmbr . hehe

kura said...

eh. comel je kucing tuuuuuuuu.

Mrs Lurve said...

semenya cantik dan ada yg menyelerakan...tp kucing to comel sgt!

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

comel, comel.. suka bila tengok gambar pemandangan.

Hanie Dew said...

eh aku tgk pix awan tu begerak plak awan tu..ke aku stress ni..hahaha..

patut nyat ko cenggini. "kucing aku forogenik, tak macm aku.nak wat cemana." ..hahahhahaha

Laila Mahfol said...

comelnya kucing tu :)

si ngokngek said...

tanya kucing tue jap.
mata dia contact lens ka original..kehkeh

Umie Naziera said...

seyes suka bulu kucing uu,auuw

onie said...

pizza hut lagi sedap dari dominos yg merapu tu,haha

Yousof said...

Langit yang biru menyelamatkan hari yang haru biru.. ;)


Perut dah agak kosong, jadi agak tergoda tengok pizza tu.....

Kucing comel takyah cakap lagi lah.. hehe

akuskalo said...

Jelajah Fan Running Man! haha.

mira maisara said...

alah.comelnyer kucing tu.. kucing mira baru je mati pagi tadi :(

ain dzaya said...

siyesly..suka sangat semua pic yg u amek..sgt memorable dan penuh meannig..cantik2 pulak tu..nice shoot...boleh ajar i tak...hehehe2