hari ini. extra rindu.

Monday, May 14, 2012

extra rindu tempat ni. :')

15 comments:

kura said...

sy tak mampu nk rindu lg,
cuma teringin nak ke tempat ni. wuh!

syakey said...

insyaAllah akan datang lah tu ;)

Anonymous said...

Syukurlah dah pernah sampai..kami teringin juga.. :)

Laila Mahfol said...

SubhanAllah. Bilalah kaki nak jejak dkt sana?

syakey said...

anon: sila menyimpan dari sekarang. insyaAllah pasti sampai jugak (:

laila: nanti ada rezki la tu (:

cimöt said...

nak sangat sampai situ..!!!

farah hanim said...

insyaallah
ader peluang
nak dtg sini :)
teringn nak beribdh ke sini

eLL said...

alhamdulillah. tengah kumpul duit jugak nak pergi sana. insya allah

YOUsoF said...

SubhanAllah.. Semoga Allah murahkan rezeki hamba²-Nya untuk ke sana..

Hanie Dew said...

untungla pernah pegi.aku ni masih nak kumpul duit nak pegi.mungkin hantar parent aku dulu.

azalia hjsalleh said...

teringin sgt nak pergi..
insyallah 1 hari nanti =)

Anonymous said...

sangat mendoakan akan kamu kaklongs ^^

anamizu kaito said...

subhanallah syakey dah pnh sampai ea? seronoknye :)






luv,
cik ana

budak penjara said...

aku penah g mekkah..mmg best..sngat tenang..rindu gak nk g cni lg

ABU said...

member ko dah pulang ke? ada rezki nnti kita ramai ramai ke sana...