craving for these!

Friday, May 25, 2012

tengah puasa, memang nafsu suka merayap teringin itu ini. ;D bestnya kalau dapat makan petang ni T__T(gigih bukak folder by folder cari gamba makanan :D)

murtabak *mouth drooling*

homemade butter prawn *extra mouth drooling*

ice blended mocha *seploh kali extra mouth drooling*

25 comments:

Nazrul Ashraff & Syaza Athirah said...

sedapnya murtabak!! yum3.. eh,, syakey.. nak email boleh x ?? nanti tolong bagi kat bahagian komen my blog. :)

terima kasih..

cik chopu said...

haha kalau puasa air ala fonte pun nampak sedap

cik chopu said...

haha kalau puasa air ala fonte pun nampak sedap

syakey said...

nazrul: oraettt!

cikchopu: hihihi. tahu takpaaaaaaaa

laskar pelangi said...

adess...yg xpuasa tgk gmbr ni pun dah terliur..lau yg berpuasa..mesti lg lah terliur...hihi

syakey said...

ni bukan setakat terliur, ni perut siap bersuara nyanyi lagu dangdut kottt -__-


hihihih :P

si robot comel said...

murtabak lama tak makan weh! belanja! :D

Rtp Farra Arisha said...

we're the same! murtabak kesukaan arisha juga. eh, kenapa orang yang lagi berpuasa selalu saja mengidam mau makan murtabak? hahaha

maisarah lani said...

syakey! drools! :"D

onie said...

tula nikmat berpuasa :D

guy67 said...

wahsey, seems delicious! 8)

azalia hjsalleh said...

menyesal masuk blog nie tgh2 mlm..
lapar la plak..

kura said...

gua terliur di tengah tengah malam ni. heh!

keli menari said...

Ceh syakey! Adoi.Nasib baik dah kenyang.Haha!

syahirooAhmad said...

fuhhhhhhhhhhh... sedapnye~~ arghhhh mula meronta2 nak cari murtabak petang ni kat pasar~

* cantik photo! eos ey?

hanabunga said...

Hana tgh puasa ni kakk!!!!! =.=
Gila terliur ah mcm ni haha.

wani ezryl * said...

dah terasa dah bahang puasanya tgk gambar-gambar makanan yg mendroolingkan itu!! hihi

Dhiya Fariza said...

ya Allah tak sabar nak balik malaysia. kemfunannn

Laila Mahfol said...

ice blended macho. haha.

syakey said...

shahiroo: yeah, darling canon eos :D

ABU said...

ok fine sedap...

NadyaBubble said...

Lapar den -.-

Yousof said...

Murtabak, rasa nak habiskan sebungkus membuak-buak.. ;D


Kalau kat johor tak ada yang jual dengan kuah 'air bawang' warna merah tu la...

fakhri khairi said...

oh dem, mulut aku dah terliur masuk blog ni. haha -.-

fakhri khairi said...

that murtabak. argh