couldn't agree more

Friday, May 11, 2012

16 comments:

aiEz said...

berbaju kurung menutup aurat dan berniqab...wahh indahnya..*aie suka tgk perempuan berniqab

syakey said...

moga ada jodoh lah ye :D

kura said...

amboih. amboih.

Hanamiko Sakura said...

tutup aurat yang lebih sempurna lebih auww~ hahaha

farah hanim said...

kalau girls pakai kurung memg ayu
tp kalau yg btol2 ayu kalau yg pkai tutp aurat
ader je yg pkai tapi dedah2 sana
hehe

syakey said...

kura: amboih amboih amboih :D

hanamiko: yes, tepat sekali ;)

farah: kalau tutp sempurna, lebih ayu lebih manis, lebih Allah suka. ;)

wani ezryl * said...

sm! i always think guys in baju melayu look hotter. same with the ones with rolled sleeves' office attire. wah haha

syakey said...

yesss! yang office attire tu pon sama. semarttt ;D

YOUsoF said...

Semat² jugak. Ayu² jugak dan yang paling penting adalah aurat tertutup dengan sempurna.. ;)


Suka tengok perempuan pakai baju kurung cotton dengan tudung biasa tanpa turban atau lilit4.. Simple but nice.

syakey said...

nampaknya ramai yang mendambakan wanita menutup aurat dengan sempurna. :D

selamat aku tak berturban berlilit bagai XD

baguih baguih. cari calon hampa semua elok2 nahh yousof. ;)

kiwi said...

kiwi suka hari jumaat ..orang laki pakai baju melayu..hehe

ABU said...

macam aku selalu berkain pelekat heheehe.. tapi kat dalam bilik aje la, time solat maghrib dan tnggu waktu salat isyak hehehehe..:P

syakey said...

kiwi: tahu takpeeee :D

abu: hahahaha. okey abu. boleh la kau perasan semart wktu tu okey :P

Hanie Dew said...

tu la. mmg ayu dan selesa dan aku lebih selesa pakai casual tp menutup aurat. hehehe =p

Anonymous said...

bru baca ini entry. cayalah kaklong ^^.

yanaSham said...

suke entry ni.awwwwwwwwwww